Knihy a jejich filmová nebo televizní podoba #3

4/28/2016

V pořadí třetím článku vám přináším tip na seriál, který byl natočen podle velmi staré a všemi známé knihy Frankenstein od Mary Shelley a je neskutečně zábavný! Původně se měl jmenovat Frankenstein code nebo Lookinglass, ale nakonec byl vypuštěn do světa jako Second Chance. Seriál odstartoval nejprve online 25. prosince a později 29. ledna na televizi Fox. První série již byla odvysílána a není jisté, zdali bude seriál obnoven. Ačkoliv se mi osobně zdá být naprosto skvělý, tak kritikům naopak ne. Opět (jako v případě seriálu The whispers) si myslím, že i jedna série stojí za to. 


O čem je kniha Frankenstein?

Mladý vědec Victor Frankenstein je doslova posedlý životem a snaží se přivést mrtvé zpět k životu. Z různě nasbíraných lidských částí ale stvoří monstrum s nadlidskou sílou. Kniha byla poprvé vydána v roce 1818. 

Hodnocení na goodreads 3,79/5

O čem je seriál Second Chance?

Poté co byl sedmapadesátiletý šerif Jimmy Pritchard zavražděn, získala jeho tělo multi-milionářská dvojčata Mary a Otto Goodwinovi, která vlastní společnost Lookinglass vyvíjející nejmodernější technologii. Díky svému přísně tajnému projektu se jim daří přivést Jimmyho Pritcharda zpět k životu. Už to ale není ten stařec v důchodů, ale jeho pětatřicetiletá a mnohem silnější a lepší verze. Společně s dvojčaty a za pomoci svého syna začne opět řešit kriminální případy.

Hodnocení na IMDB 7,7/10

Co si myslím já?

Jde o opravdu moderní verzi, která s knihou nemá kromě motivu nic společného a tak se seriál s knihou prakticky nedá srovnávat. Knihu jsem nečetla, ale Second Chance mi padlo do oka hned svým prvním dílem a vždy následující je vždy lepší a lepší. Moc chválím výběr herců. Především Robert Kazinsky jako mladší verze Jimmiho Pritcharda je naprosto skvělý. Seriál je napínavý ale i vtipný a skvěle s se u toho bavím. Je pro mě extrémně těžké přestat sledovat. neustále si totiž říkám: "ještě jeden díl". Ví, že to na druhou sérii moc nevypadá, ale kéž by byl seriál obnoven. Je to zatraceně dobré.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Koukala jsem na trailer a nevypadá to vůbec špatně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Zkus! Pevně doufám, že se ti to bude líbit tolik jako mě. :)

      Vymazat