Paper princess

4/20/2016

Mylně jsem si myslela, že půjde o fantasy a ejhle, Paper princess je opravdu skvělá contemporary knížka, která i přes svůj částečně klišoidní námět dokáže neskutečně zaujmout. Opět tu máme jednu mladou a hlavně chudou dívku, která se doslova kouzlem ocitá mezi samé boháče. Jak? Její otec, kterého nikdy nepoznala zemřel a jelikož tím již nemá žádného legitimního příbuzného, stává se jejím poručníkem nejlepší přítel její otce Callum Royal. Z pódia strip clubu se tak dostává do luxusní vily s rovnou pěti syny Calluma Royala. Ti však z jejího příchodu radost nemají. 

Vůbec jsem si nemyslela, že se mi kniha až tak zalíbí. když jsem zjistila oč jde, tak mi hlavou problesklo mé klasické: "už zase?". Podobných knih jsem už četla opravdu dost. Není tak vůbec těžké uhádnout, co se bude dít. Samotný příběh mi skutečně přišel lehce přitažený za vlasy a nedovedu si ho představit a reálu, jenže se to tak skvěle četlo

“I hate feeling like I don't belong.” 

To je právě na knize to skvělé. Ať je Paper princess zcela podle vašeho gusta nebo na ní vidíte nějakou nedokonalost, hlavně vás bude zajímat, co se bude dít dál. Já sama měla velký problém dát knihu vůbec z ruky. Párkrát jsem ani nechtěla vystoupit z metra. Velmi mě zajímalo, jestli to bude mít Ella konečně lehčí a kdy jí bratři Royalovi konečně přijmou. 

Na Elle se mi moc líbilo, že se nikdy nedala. Vždy bojovala, nenechala se ovlivnit tím, co o ní ostatní říkají a bylo jí to celkově jedno. Stála si za svým a nenechala nikoho jiného určovat její život. Za to všichni Royalovi byly zpočátku doslova na zabití. Přijde mi, že ze všeho dělali zbytečné tajnosti a hlavně Ellu úplně zbytečně nenáviděli. 

“You should know whatever game you're playing, you can't win. Not against all of us. If you leave now, you won't be hurt. If you stay, we'll break you so bad that you'll be crawling away."

Co mě ale velmi překvapilo, byl konec. Tak nějak jsem už nedoufala, že se stane něco, co bych nepředpokládala, jenže, ono se stalo. Prakticky na poslední stránce objevil takový cliffhanger, kterému jsem ještě dlouho potom nechtěla uvěřit. V tu chvíli jsem okamžitě chtěla pokračování. No, stále jej chci, protože jsem neskutečně zvědavá, co to mělo znamenat a co to bude pro všechny, hlavně pro Ellu, znamenat.

Název: Paper princess
Série: The royals #1
Autor: Erin Watt
Datum vydání: 4. dubna 2016
Počet stran: 370
Nakladatelství: Everafter platinum

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ta kniha vypadá božsky už na první pohled :3 Určitě se po ní podívám, díky :)

    OdpovědětVymazat