Duben 2016

5/02/2016

Hádám, že jak se tak koukáte na fotku výše, tak se divíte, kde je zbytek knih, které jsem si v dubnu pořídila. S radosti vám musím oznámit, že po rocích řečí o šetření, se mi za pro jednou podařilo koupit jen jednu jedinou knihu. Ano, čtete dobře. JÁ si koupila jen JEDNU knihu. Navíc jde o předobjednávku z února nebo března, takže se ani nedá říct, že jsem si v dubnu vyloženě nějakou knihu koupila. Jupí.

Dost řečí okolo, jedná se o knihu The glittering court od Richelle Mead a popravdě se jí trochu bojím. V poslední době mě knihy od této autorky přestávají bavit a na tuhle jsem nečetla moc dobrých ohlasů. Ale uvidím, pevně doufám, že půjde o lepší příběh než Soudless. 

Na začátku dubna jsem mimo jiné obdržela recenzní e-knihu Láska mezi písmenky, na kterou si můžete přečíst recenzi

Co jsem přečetla?

Na to, že v poslední době nečtu tolik, jako dřív, se musím sama pochválit. V dubnu jsem zvládla přelouskat celkem sedm knih (jen díky dlouhým jízdám v metru) a to Lásku mezi písmenky, Dívku v zrcadle, Mademe Tussaud's apprentice, novelu Too late, Paper princess, Soundless, Ashes to ashes a Wonder


Co jsem zrecenzovala?

Dokonce jsem napsala i více recenzí. Pokud chcete, tak se můžete podívat, co si myslím o knihách Soundless, Paper princess, Too late, Madame Tussaud's apprentice, Láska mezi písmenky a The other side of gravity

You Might Also Like

0 komentářů