Svět knihy 2016

5/17/2016



Kdybyste to náhodou ještě nevěděli, tak až do včerejška v pražských Holešovicích probíhal každoroční knižní veletrh nazvaný Svět knihy a já si ho samozřejmě nemohla nechat ujít. Bylo to již popáté, co jsem na něj společně se svými kamarádkami vyrazila. Abych se ale přiznala, tak už z něj nejsem nijak odvařená. Dokonce se mi ani nechtělo jít. Důvodem je to, že si opravdu už jen hodně těžce vyberu z nabízených knih. Může za to fakt, že jsem tak z 90% přesedlala na knihy v angličtině. Proto nutně potřebuji sponzora, protože chci na americké BEA. Ale zpět k veletrhu. 

Tentokrát jsem jej navštívila jen v jeden den a to v sobotu, kdy mě a další blogerky čekal tradiční sraz s CooBoo. To nás hned po příchodu obdarovalo krásným dárkem - taškou s logem nakladatelství, knihou Proč jsme se rozešli, tužkou s citátem, záložkou a malým deníčkem. Následně jsme konverzovali nad knihami a samozřejmě se smáli. S Michalem to ani jinak nejde. Jako každý rok jsme měli možnost předat CooBoo seznam s návrhy knih, které by mohlo vydat. V tomhle mám celkem štěstí - jeden z mých loňských tipů brzy vyjde (Frostfire) a letošní tip (A kiss of deception) se chystá. *high five*

Po srazu jsme se s Vendeou odpojily a vrhly na průzkum stánků. Podívaly jsme se na Albatros, KK, vyfotily se u stánku Ročenkomatu a pak pokračovaly do levého křídla. Naším prvním cílem byl stánek Slovartu, který jako (asi) jediný nabízel i knihy v angličtině. To bychom nebyly my abychom se tam nepodívaly. Obě jsme následně odcházely s jedním dílem Harryho Pottera, které se nám následně povedlo zaměnit. 

Podívaly jsme se i tradičně do antikvariátu, kde jsem si vybrala knihu Mytologie z roku 1967. Tu má teď u sebe omylem taktéž Vendy. Nakonec jsme došly k Jotě a Crew. Tím jsme letošní veletrh ukončily a vyrazily na oběd do McDonnaldu, kde jsme celou dobu probíraly ACOMAF a Rhysanda (pokud jste druhý díl ještě nečetli, tak děláte velkou chybu). 

Stejně jako loni jsem si nekoupila spoustu knih, ale jen pár kousků. Mytologii od Imre Trencsényi-Waldapfela, Harry Potter and the prisoner of Azkaban od J. K. Rowling, Bez šance od Neala Shuestermana a Jak (ne)být divný na netu od Felicie Day. Od CooBoo jsem pak dostala Proč jsme se rozešli od Daniela Handlera.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Vzhledem k tomu, že jsem na Svetu knih byla jen v odhmotnene podobe, tak odvarena jsem. :D No, ale tobe se kadopadne vubec nedivim. Nove jsem se pustila do anglickych knih a je to naprosto skvely zazitek. Par knih zpatky jsem cetla jen anglicke, ale rozhodla jsem se dat sanci Talonu a Mladym vyvolenym (skoda, ze nevyslo u CooBoo, meli by urcite hezci obalku :D, i kdyz ta soucasna celkem hrdiny vystihuje) a jaksi mi to sedlo, prestoze od te doby, co jsem zacala cist v aj, tak v cestine to uz nebylio ono.

    OdpovědětVymazat
  2. Knížku Bez šance jsem četla a za mě to byla jedna z nejlepších sci-fi knih pro mě

    OdpovědětVymazat