Bad teacher


Kdykoliv se mi nechce nic číst a vše, co začnu, mě nebaví, sáhnu po contemporary/adult knize jako je Bad teacher. Narazila jsem na ní náhodou během nočního brouzdání Amazonem a rovnou se do ní pustila. Dočetla jsem jí ještě tu noc asi ve čtyři ráno. Nevím proč, ale takovéhle naprosto klišé knihy, které kopírují milion dalších mě jednoduše baví. 

Anotaci knihy Bad teacher si snad ani nemusíte číst (ale můžete, je docela vtipná). Název mluví sám za sebe a pokud znáte knihy Losing it, Easy nebo třeba Život jedna báseň (a lehce padesát odstínu šedi, jop), tak jde přesně o to samé. Takovéhle knihy jsou tak trochu mé guilty pleasure a neskutečně mě baví. Takže o čem kniha je? Thomas a Hailey se potkají v baru. Neznají se, neznají ani svá jména a nakonec skončí v posteli. Druhý den Hailey zjišťuje, že je ten muž z baru Thomas Hard - její nový profesor. 

My name is Thomas and I’m always hard.
No really, that’s my last name. 
Thomas Hard, the pleasure is all mine … literally.

Tahle recenze nebude nijak dlouhá, protože tu není vlastně o čem psát. Jasně, klasika učitel a studentka, to už tu bylo snad milionkrát. Nečekejte tak nic nového ani překvapivého, každičká část knihy je zcela předpovídatelná a jasná hned od začátku. To mi ale nevadí, čtecí blok to vždy odbourá. 

Postavy mi až na Thomase přišly v pohodě. Kapitoly z pohledu Thomase jsou dle mého názoru dost tlačené a autorka se až příliš snažila, aby vyzněly jako z pohledu muže. Místy to opravdu nepůsobilo dobře. Hailey byla klasicky neskutečně naivní a neustále se urážela kvůli každé maličkosti. Snad nejvíc jsem si oblíbila Haileyinu nejlepší kamarádku, která jediná měla rozum. 

“You fucked your fucking teacher. 
If that isn’t fifty shades of fucked up, I don’t know what is.” 

Kniha končí stejně jako všechny podobné knihy. Postavy si prošly v minulosti něčím nepěkným a díky tomu druhému se změnily. To už známe. Naštěstí je Bad teacher trochu odlehčený a úplný konec je trochu volnější a nemá ten klasický insta happy ending. Takže je to celkem příjemné rychlo čtení. Máte-li rádi takovéto knihy, zkuste i tuhle.

Název: Bad teacher
Série: Samostatná kniha
Autor: Clarissa Wild
Datum vydání: 28. června 2016

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat