Jak vypadá moje knihovna

7/23/2016

Každé léto se pravidelně snažím probrat všechny své knihy a zbavit se těch, které se v mé knihovně nacházejí zcela zbytečně nebo k nim žádných vztah. Díky tomu jsem před nějakou dobou vyřadila 163 knih (a většina se mi stále válí doma, jelikož nevím, co s nimi). Knihovna tak příjemně prořídla a hned vypadá lépe. Proto jsem se rozhodla vám po velmi dlouhé době ukázat svou knihovnu. Nevím, kolik knih se v ní vlastně nachází, ale ani to nebudu počítat. Mám v plánu se zbavit ještě některých knih v češtině. Zajímá-li vás, jak má knihovna vypadala dřív, tak se mrkněte na starší články - Kouzelná knihovnička #1Kouzelná knihovnička #2Kouzelná knihovnička #3, Bookshelf tour video z roku 2013.

Stále nemohu najít pro mě ten ideální způsob řazení. Zkusila jsem nejprve všechny na výšku (což vypadá dost nudně), podle žánrů (toho se lehce držím, ale není to ono) i podle barev (což vypadá božsky a nesmíte si pak pořídit velké množství knih nebo se připravte na neustálé přerovnávání). Momentálně můžete vidět, že různě střídám knihy na výšku i na šířku a zároveň je prokládám různými maličkostmi jako jsou sošky, fotky, hrnečky a podobně. 



A jak vypadá ta vaše knihovna? Máte nějaký tip na řazení knih? 

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Mě letos v létě taky čeká přerovnání knihovny. Zatím to mám podle barev, ale už se mi to okoukalo a hlavně jsem tam zaboha nemohla nic najít. Asi to zas roztřídím podle žánru, jak jsem to měla dřív. Jinak se mi moc líbí to doplňování knížek různými rámečky s fotkama, hrníčkama atd. jak to máš ty. Aspoň to pak nevypadá tak nudně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádhernou knihovnu! Spoustu titulů jsem četla, nebo si chci přečíst a rozhodně si je jednou koupit - jak originály, tak překlad. Vážně smekám nad tvou sbírkou, je inspirativní :). Sama mám hodně knih, ale tolik ještě zdaleka ne. Třeba časem :) (a doufám, že to nebudeš muset stěhovat, právě balím knihy do folie, aby se jim při přepravě nic nestalo a je to fuška :D

    OdpovědětVymazat
  3. Fantastické fotky a úžasná knihovna! Ty anglické hardbacky jsou úžasné a celkově tě tu cizojazyčnou četbu neuvěřitelně závidím! Máš to božsky sladěný, akorát mě fascinuje, že máš ty paperbacky v tak skvělém stavu - mně se tedy čtenější knížky líbí, má to svojí osobitost, ale když se na to koukám takhle, tak to působí strašně fanfarónsky, že je mi to až líto. :D
    Já aktuálně stěhuji pokoj a právě jsem dokončil přesun jedné knihovny, tak jsem si trochu oddychl, ale v pondělí mi přijdou změřit rozměry na další police, tak už si pomalu posiluju nervy, protože to přesunování dá fakt zabrat. Jinak řadím podle nakladatele a nato podle oblíbenosti čtených knih a nečtených podle žánru, ale přemýšlím, že všechny knížky seskupím a řadit je budu jen podle žánru / zaměření. I když třeba právě knížky z CooBoo bych chtěl mít u sebe, protože se na ně moc dobře kouká. :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že jsi mě tak trochu inspirovala, jdu předělávat knihovnu :D

    OdpovědětVymazat
  5. vím, že bych měla hodnotit knihovnu, ale ta kočička je úžasná... to by maminka byla úplně nadšená... odkud ji máš, pokud si pamatuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou z Domov a styl (pobočky levných knih). Nevím, jestli je tam ještě mají, ale čas od času se tam vrací. Mají různé velikosti i barvy.

      Vymazat
  6. Páni ♥ Tolik knih ♥ I já jsem v poslední době většinu knih prodala/darovala, jelikož mi zbytečně ležely v knihovně. Máš nádhernou knihovnu:)

    OdpovědětVymazat
  7. Krááásne <3 Normálne ako zo sna. Naozaj krásne veľa super kúskov! :3

    OdpovědětVymazat
  8. To je fakt nádhera :) Utvrdilo mě to v tom, že už bych si fakt měla pořídit novou knihovnu

    OdpovědětVymazat
  9. Máš veľmi krásnu knihovničku, presne tak nejako sa to páči aj mne. :) Len ja musím mať knihy uložené za sklom, neznesiem myšlienku, že by mi na ne mohol sadať prach. :D Je však ťažké nájsť také knihovničky, preto mám síce tri, ale každá je úplne iná. Nikdy to teda nebudem mať tak pekne a úhľadne usporiadané ako ty. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takovou krásnou knihovnu bych taky chtěla mít ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Já teda knihy většinou pujčuju v knihovně. Doma mám pouze polici knih, kterou mám rozdělenou na pul - přečtené knihy a nepřečtené. + další polici, kde mám knihy z knihovny. :D Určitě si plánuju kupovat víc knih, jen momentálně beru domů knihy spíš podle anotace a nechci kupovat něco co se mi nebude líbit, tak si to radši jen pujčím. :D

    OdpovědětVymazat