Květen & Červen 2016

7/03/2016

Jsem tak trochu pozadu. Čtu méně i píšu méně. Snad to teď už bude lepší. Mám připravenou pár recenzí a článků. Kromě toho jsem konečně nafotila všechny knížky, které mi přibyly za minulý měsíc a ten předminulý. Není jich zas tak moc. Tento rok mě to knižní nakupování už příliš nebaví.

V květnu se jako vždy konal knižní veletrh a já (ačkoliv se mi tam moc nechtělo) se tam tradičně vypravila. Ulovila jsem tam pár knih - Bez šance, Harry Potter and the prisoner of Azkaban, Jak (ne)být divný na netu a od CooBoo jsem ještě dostala nádhernou knihu Proč jsme se rozešli. K tomu jsem si během měsíce pořídila i A court of mist and fury (recenze) a Tahle píseň ti změní život, kterou jsem dostala k podpisu na srazu s její autorkou Leilou Sales.

V červnu jsem se rozhodla, že si doplním sérii The selection od Kiery Cass a konečně jí dočtu. Mám tu tedy The heir, The crown, Happily ever after a The selection stories. Navíc jsem ani neváhala nad autorčinou nejnovější knihou The siren

Dále jsem pak sáhla po knize Passenger, na kterou mám spadeno už opravdu dlouho. Stejně tak i na Me before you a Red rising. Naopak na Night owls jsem narazila relativně nedávno a to především díky obálce. 

Co jste si nového pořídili vy?

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já ty originální HP žeru. Jen je ještě umět číst :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Kniha Me Before You se mi moc líbila. :) Po Passenger už taky delší dobu pokukuju...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky letos příliš nenakupuji, nejsou finance, bohužel. Ale knížky mi pořád přibývají, zrovna jdu chystat haul :)
    Bez šance, Proč jsme se rozešli a Jak(ne)být divný na netu mám taky, i když některé už déle :) Selekci jsem vzdala po první dílu, to mě nějak neoslovilo.
    Než jsem tě poznala jsem četla dva roky zpět, ale teď bych si to chtěla zopáknout, kvůli filmu - jen nevím, jestli to stihnu :D
    Passenger má krásnou obálku ♥
    Pěkné přírůstky, super fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Passenger vypadá hrozně zajímavě, k tomu bych se ráda dostala :) Taky jsem si říkala, že si doplním svou sbírku od Cass, ale když to CooBoo vydá a já mám všechno v češtině... asi si počkám :D Nádherná sbírka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé knihy! Toho Harryho si také plánuji v tomto vydání pořídit..♥ Všechny ty knihy od Kiery Cass vypadají naprosto úžasně! A co ta Moyes v angličtině..:O Závist!

    OdpovědětVymazat
  6. Těch knih je náhodou dost a dost! :) A samé krásné! A ten Harry je fakt fakt boží :)

    OdpovědětVymazat