Na co se těšit v novém vydání Vampire academy?


29. listopadu vyjde něco, co mi před nedávnem vykouzlilo obrovský úsměv na tváři. Blíží se totiž již 10. výročí od vydání prvního dílu série Vampire Academy a k té příležitosti vydává Richelle Mead nové speciální vydání. Pokud ale počítáte a deseti let se ještě nemůžete dopočítat, tak se nemýlíte. Vampire academy poprvé vyšlo v srpnu 2007 (výročí bude tedy až v roce 2017). Richelle Mead nicméně chce, aby toto nové vydání bylo dostupné po celý rok 2017 a proto se knihy dočkáme už v listopadu. Já rozhodně proti nejsem (už jsem si knihu i předobjednala).

Co je na tomhle vydání ale tak skvělé? Vampýrská akademie je samozřejmě pořád stejná, ale dočkáme se ale i několika zatím nezveřejněných příběhů, jejichž obsah Richelle postupně odhalovala na svém facebooku. 

1. The Turn and the Flame
Tento příběh se zaměřuje na rod Ozerů a jejich minulost. Co se stalo Christianovým rodičům, jaký byl Christian jako díte a co Tasha? 

"But the eyes…those weren’t the Ozera eyes. They weren’t her eyes or Christian’s eyes."

2. From the Journal of Vasilisa Dragomir
K tomu není co dodat. Zjistíme něco víc z Lissina soukromí. Navíc se jedná o dobu, kdy se stala nehoda a kdy byla Lissa s Rose na útěku..

"I am the princess now. I am the oldest in the Dragomir family. I am the Dragomir family."

3. The Meeting
Určitě hádáte dobře. Půjde o první setkání Rose a Dimitrije z jiného úhlu pohledu. Čí? No přece Dimitrije. 

"My name is Dimitri Belikov. I’ve come to take you back to St. Vladimir’s Academy, Princess."

4. Hello, My Name is Rose Hathaway
Tato povídka se odehrává hned po prvním díle. Studenti pořádají "scavenger hunt" při kterém mají za úkol ukrást něco svým učitelům a nebýt při svém činu přichycen. A hádáte dobře, jedině Rose se postaví výzvě a zaměří se na Dimitrije. 

"If Dimitri needed a volunteer to be lassoed or handcuffed or whatever it was swanky lawmen did, I’d be the first to step up."

Kniha vychází 29. listopadu a lze si jí již předobjednat například na Book Depository.

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Strašně mě láká, ale trochu se bojím té angličtiny. Zrovna tady nebude asi nejlehčí (nebo alespoň pro mě ne), ale stejně si knihu asi nakonec objednám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nevím proč, ale najednou mám neuvěřitelnou chuť si znovu přečíst první díl a tuhle sérii dočíst. :D Mít to doma po ruce, tak asi neodolám. :D Ale takhle mě to do zítřka přejde. Škoda. Nejsem totiž schopná to dočíst. Ale jak nad tím přemýšlím, možná je problém v tom, že jsem to vždycky zkoušela číst jen v češtině. Že by mě to v angličtině bavilo víc? Hm, možná se na to v té angličtině časem zkusím podívat. :)

    OdpovědětVymazat