Sbírka podepsaných knih

8/28/2016

Snad každý musí zbožňovat podepsané knihy. Čtenář v nich pak vidí kousek autora samotného. Já takovýchto knih mívala více, ale ty později šly do světa. Neviděla jsem smysl v tom, je držet doma. Ponechala jsem si jen ty, které mám obzvlášť ráda nebo pro mne něco znamenají. K tomuhle článku mě inspiroval nikdo jiný než Vendea

Díky Bookdepository jsem měla možnost koupit si knihu Glass sword od Victorie Aveyard i s podpisem a nebyla bych to já, abych si jí nekoupila. Dále mám doma podepsanou skvělou sérii Nebezpečná láska od české autorky Kateřiny Petrusové. V tombole, která se konala před dvěma lety na oslavě 5. narozenin nakladatelství CooBoo, se mi podařilo vyhrát knížku Potrhaná křídla od Ruty Sepetys taktéž s podpisem. 

Od Wendy Higgins autorky série Sweet evil jsem před lety dostala podepsané bookplaty a také jsem si z jejího dopisu další podpis vystřihla. To jsem v tu chvíli Sweet evil doslova žrala. The shadow society od Marie Rutkoski je sice také podepsané, ale jelikož se jedná o knihu z druhé ruky, tak je věnovaná jakési Becce. Přesto však je úspěch, že mi přišel zrovna podepsaný výtisk. Další kniha, která je obohacena o podpis je Adaptace od Miroslavy Varáčkové. 

Nejvíce podepsaných knih mám od Julie Kagawa. Knihu Iron king jsem před pár lety vyhrála v nějaké soutěži společně s bookplaty. Jeden jsem hned nalepila do knihy The iron prince a třetí knihu s podpisem The iron warrior jsem si přivezla z Londýna, kde byla k mání.

Pamatujete, když do Prahy přijela Margareth Stohl? Už je to pár let. Já tam samozřejmě nesměla chybět a nechala jsem si podepsat Nádherné bytosti. Poslední a nejnovější podepsanou knihou je Tahle píseň ti změní život od Leily Sales. Ta nedávno navštívila Prahu a společně s CooBoo jsme se s ní setkaly. 

Máte rádi podepsané knihy? Vlastníte nějaké? Určitě mi napište. Jsem zvědavá.

You Might Also Like

7 komentářů

  1. Mám doma podepsané všechny knihy Katky Petrusové a teď i Dračí princeznu od Elis, ale jinak je to bída :D Doufám, že se teď v září dostanu do Prahy na autogramiádu Samanthy Shannon, abych měla podpis i nějakého zahraničního autora.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě přijede Ruta Sepetys. :)

      Vymazat
  2. Páni, to si ani nedokážeš představit, jak ti závidím.... U Vendeina článku jsem měla na krajíčku a u tebe stejně tak :D Já mám podepsanou jen Dalajlamovu kočku :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A třeba zrovna tu Dalajlamovu kočku bych i vyměnila za některý svoje, děsně mě štve, že sem tam zrovna nemohla :/ :D

      Vymazat
  3. Já doma nemám podepsanou ani jednu knihu :( Docela Ti závidím tolik podepsaných knih. Přála bych si mít podepsané knihy od Veronicy Roth, Jonha Greena a J. K. Rowling. Ale to se mi asi nikdy nesplní.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná sbírka ♥ Glass sword! Už bych ho taky mohla dočíst, když o tom tak přemýšlím... Hm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já bych si ho mohla konečně přečíst. 😂

      Vymazat