Srpnové knižní přírůstky #2

Opožděně tu mám ještě jednu část srpnových knih. Pamatujete, jak jsem před pár dny psala, že mám těch knih (za uplynulý měsíc) nějak moc? To jich, prosím, bylo jen pět. Teď jich je najednou celkem 14. Jestli já někdy tohle všechno přečtu, tak budu dost mile překvapená. 

Vezmu to hezky z vrchu. Seriously... I'm kidding od Ellen DeGeneres jsem měla v merku neskutečně dlouho. Však tahle knížka vyšla už před třemi lety. Ellen je jeden z nejvtipnějších lidí americké televize a já bych její show mohla sledovat 24/7. Nedávno jsem si na knihu vzpomněla díky jiné knize - It ends with us od Colleen Hoover a hned si jí napsala na seznam přání. 

Never always sometimes od Adi Alsaid. Ani nevím o čem tahle knížka je, ale neustále na mne všude vykukuje. Jakoby chtěla, abych si jí přečetla. No uvidíme, co se z téhle dost dobře vypadající contemporary (je to contemporary?) vyklube. 

Zatím jsem od Jojo Moyes žádnou knihu nečetla, ale už mám její dva romány doma. Tím nejnovějším je The girl you left behind. Opět nevím, o čem je, ale vím, že Jojo je prostě skvělá a snad tak nebudu zklamaná.

Pokoj od Emmy Donoghue jsem musela mít! O prázdninách jsem si pustila stejnojmenný film s Brie Larson a řeknu vám, že je to jeden z nejlepších a nejemotivnějších filmů, co jsem kdy viděla. Snad i v tomto případě platí fakt, že je kniha lepší než film. 

Ani nevím, proč tu mám Landline od Rainbow Rowell. Nikdy předtím mě tahle kniha nelákala a nevím, kdy na ní budu mít vlastně chuť. Četli jste jí? A má cenu tuhle knihu číst? 

Hrdina od Samanthy Young je relativní novinka a že vypadá skvěle?

Zaklety v čase je jeden mých nejoblíbenějších filmů. Můžu ho vidět klidně milionkrát a nikdy mě neomrzí. Paradoxně se mi zatím do ruky nedostala kniha od Audrey Niffenegger. Dlouho jsem měla za to, že je v češtině nedostupná a ejhle, ona dostupná je. Paráda!

Nad Lady Midnight od Cassandry Clare jsem váhala už v březnu v Londýně. Nejen, že jsem si nebyla jistá, zdali bych si knihu vůbec přečetla, ale ani se mi jí nechtělo tahat v kufru. Je to pěkná bichlička. O pár měsíců později jí ale stejně mám a někdo mi prosím napište, že fakt stojí za přečtení, nástroje smrti totiž nejsou nic pro mě. 

A nakonec jsem si včela běžela do trafiky pro další díl série komiksů Nejmocnější hrdinové Marvelu - Spider Man.

TIP: Na Bookdepository seženete téměř všechny zmíněné knihy se super slevou:

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

4 komentáře:

  1. Mě se Lady Midnight líbila mnohem víc než Nástroje smrti :) Nevím jestli z nostalgie, nebo na ni byla chuť zrovna, nebo tak a nebo jestli je fakt lepší :D Ale asi je..je lepší, určitě :D /encouraging nod/
    Já teď zase budu číst Colleen Hoover na kterou jsi mě navnadila, takže :D

    OdpovědětVymazat
  2. kniha Hrdina je skvela. je vtipna, trochu smutna a miestami som mala chut par postav uskrtit :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Zakletý v čase je úžasná kniha, pro mě lepší než film, který je ale také skvělý :)

    OdpovědětVymazat