Srpnové knižní přírůstky

9/06/2016

V posledním prázdninovém měsíci jsem se tak trochu rozšoupla. Ono je ale tak neskutečně těžké odolat slevám u knih, které už delší dobu chci. Dobré na tom je to, že jsem ke koupi některých knih i zlákala ostatní, takže v tom nejsem sama. Muhahaha. 


V první řadě jsem na Book Depository nemohla nechat grafickou novelu Zoo od Jamese Pattersona a Andyho MacDonalda. Jak již možná víte, naprosto zbožňuji seriál, který je na motiv této knihy natočený a i když s knihou příliš společného nemá, tak jsem na právě grafickou novelu velice zvědavá. Další perlička z BD je sbírka povídek od slavných spisovatelů Summer days & summer nights a vypadá naprosto fenomenálně (obsahově ale už tak moc ne). 

Nikdy jsem komiksy příliš nečetla, ale Marvelu nikdy nedokáži říci ne. A proto jsem si běžela do trafiky pro první díl Nejmocnější hrdinové Marvelu - Avengers. Je mi jasné, že všech šedesát dílů pravděpodobně nenasbírám, ale pokusím se o to. 

Jsem členem (zatracovaného) Knižního klubu. Vždy jsem ho měla ráda a nakupovala často, jenže teď po knize v češtině téměř nesáhnu. V srpnu mě ale začaly bombardovat telefonáty z KK a že jich bylo hodně. Cizí čísla nikdy nezvedám. Po několika dnech a asi miliardě hovorů jsem si zaběhla na web knižního klubu a vybrala si tedy nějakou knihu (abych už měla konečně pokoj). Oko mi padlo na Vampire academy od Richelle Mead s filmovou obálkou. Ano, knihu mám doma už asi čtyřikrát, ale je to prostě VA a ta je boží. 

A jako poslední knihu tu mám It ends with us od Colleen Hoover. Četla jsem jí hned jak vyšla a je naprosto fenomenální. BD na ní mělo navíc parádní slevu a tak už putovala ke mně. Četli jste jí a co na ní říkáte?

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Colleen opět nezklamala. Nádherný příběh, propracované postavy... Akorát poslední dobou mi vždycky něco vadí na koncích a IEWU bohužel není výjimkou. Tím ale nemyslím, že se mi samotné rozuzlení nelibilo.
    Klidně bych uvítala menší prequel z Atlasova pohledu.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přírůstky, sama jsem přemýšlela nad Nejmocnějšími hrdiny Marvelu, protože jsem velká marvelovská fanynka a komiksy můžu, ale nakonec jsem se rozhodla ty nemalé peníze investovat do něčeho jiného. Tobě přeji, ať se líbí, určitě se budu tlouct do hlavy, až tu zveřejníš nějaký detailnější článek :)) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat