Nezrecenzované knihy #1

10/05/2016


Velmi často se mi stává, že sepsání recenzí někdy tak dlouho odkládám, až se k nim nikdy nedostanu. V jiných případech si přečtu knihu, ke které se mi recenze jednoduše psát nechce. Za poslední měsíce se mi tak nashromáždila velká spousta právě těch nezrecenzovaných knih. Některé z nich opravdu stojí za to, některé ne. 

Never never (1-3)
Colleen Hoover patří mezi mé favority a proto jsem se konečně pustila do série Never never, jenže to je naprostá katastrofa. Příběh začínal celkem slibně, ale pak se to celé proměnilo v tak neskutečnou kravinu, která neměla konce. No a samotný konec je snad to nejhorší. I když se mi někdy kniha nelíbí, tak se nestává, že bych litovala svých peněz. V tomto případě jich ale vážně lituji. 2*/5*

Ascendant
Na Ascendant jsem (jak jinak) zcela náhodně narazila na Amazonu. Když byla Charlotte malá, zmizela jí matka. Nyní po čtyřech zjišťuje, že její rodina skrývá nejedno tajemství a že její matka možná stále žije. Tohle je doslova jízda. Máte-li rádi tajné spolky, symboly a tajemství, tak pak je to kniha přesně pro vás. Já si jí neskutečně užila a jen doporučuji. 4*/5*

The watchmaker's daughter
Jistě víte, že série The last necromancer od C. J. Archer patří mezi mé nejoblíbenější. Proto jsem si nenechala utéct ani její novou knihu The watchmaker's daughter. Opět se jedná o historické fantasy odehrávající se ve viktoriánské Anglii. Najdete v ní i trochu té romantiky, což já samozřejmě moc ráda. Za mě tedy velký potlesk, opět se autorce podařilo napsat něco bombastického. 5*/5*

Medium
Další knihou od C. J. Archer je Medium a to mne popravdě zklamalo. Tematicky by se to dalo přirovnat k Mediátorovi od Meg Cabot, jen s tou výjimkou, že se tahle kniha odehrává ve viktoriánské Anglii. Při četbě jsem se ale děsně nudila a neustále přeskakovala odstavce. 2*/5*

Veiled
Veiled je adult paranormální kniha o Adě, která mívá dosti zvláštní a realistické sny. Později zjišťuje, že to nejsou vždy jen sny, ale i realita. Já vám nevím. Bylo to zajímavé, pěkně se to četlo, ale že bych z toho byla na větvi, to fakt ne. Veiled je takový příjemný průměr a pokud hledáte nějakou paranormální knihu bez teenagerů, tak je to skvělá volba. 3*/5*

Night owls
Night owls je naprosto parádní! Jde o contemporary knihu o dívce, která v nočním autobuse potká kluka. Zní to jednoduše, jenže tady byste nevěřili, co vše se z toho vyklube. Sama jsem byla dost mile překvapená. Kromě té romantiky zde naleznete i rodinné a mentální problémy. 5*/5*

Kostičas
Před příjezdem Samanthy Shannon do Prahy jsem si musela přečíst Kostičas. Zpočátku mi dělalo problém vše pochopit a dostat se do příběhu. Samantha totiž vytvořila dosti detailní a obsáhlý svět, který není jednoduchý. Obdivuji jí ale za to, že to celé dokázala dát dohromady. Je to bezpochyby velice originální příběh. Nijak extra se mi to zas ale nelíbilo. Opět bych knihu popsala jako příjemný průměr, který nezklame, ale ani nenadchne. 3*/5*

This savage song
Tuhle knihu si snad každý vychvaluje. Navíc jí napsala Victoria Schwab a už jen tohle jméno je zárukou kvality. Jen bych osobně odmazala první nudnou polovinu knihu a začala rovnou tou akcí. Zároveň pro mě nebylo úplně lehké pochopit, kdo je které monstrum, jejich názvy a také jak takovýto svět vůbec funguje. Nejsem si tak úplně jistá, jestli se budu pouštět do pokračování. 3*/5*

You Might Also Like

0 komentářů