The hating game


Milujete-li vtipné a klišoidní knihy stejně jako já, tak mi věřte, že The hating game by se brzy mělo objevit ve vaší "currently-reading" poličce. O knize jsem se dozvěděla u Markéty z blogu Markéta čte a propadla jí hned po první větě. 

Lucy a Joshua pracují jako asistenti dvou CEO a odjakživa mezi nimi panuje nevraživá atmosféra. Aby také ne. Neustále se předhánění, konkurují si, snaží se toho druhého znemožnit a list toho, co na tom druhém nenávidí, by mohl vést až do nekonečna. A teď tu je navíc i možnost, že jeden z nich bude povýšen. Když práci získá Lucy, bude Joshuovou nadřízenou anebo opačně. A tak začíná hra kdo z koho. 

“It's a corporate truth universally acknowledged that workers would rather eat rat skeletons than participate in group activities.” 

Budu naprosto ale naprosto upřímná. Knihy, ve kterých jde o "nesnáším-tě-ale-za-deset-kapitol-si-to-rozmyslím", jednoduše miluji. Je to jedno z mých guilty pleasure. Vždy jde o vtipné a roztomilé příběhy a to tahle kniha je také. Jasně, každého napadne, jak asi tahle romantická komedie skončí, ale o ten humor a romantiku uvnitř nechcete přijít. To vím jistě. 

Nenávidějící se Lucy a Josh byli k popukání, nemohla jsem se přestat smát, ale u Lucy a Joshe jakožto páru jsem se doslova rozplývala. Sice jsem si myslela, že ta nenávidějící se část přečká delší dobu, ale na ten zbytek si rozhodně nestěžuji. Obě hlavní postavy mi zcela ihned sedly a velice jsem si je oblíbila. Proto mne trochu mrzí, že jde o  samostatnou knihu bez pokračování. Ale kdo ví, třeba si to autorka rozmyslí.

“I type my password: IHATEJOSHUA4EV@. My previous passwords have all been variations on how much I hate Joshua. For Ever. His password is almost certainly IHateLucinda4Eva.” 

Už dlouho jsem se nesetkala s tak klišoidní knihou, která je zároveň originální, nepopsatelně chytlavá a vtipná. Nedokázala jsem jí dostat z ruky a četla do noci. Hned mám chuť si jí přečíst znovu. Jsem z ní tak moc nadšená a všem tuto knihu vřele doporučuji. 

Název: The hating game
Série: Samostatní kniha
Autor: Sally Thorne
Datum vydání: 9. srpna 2016
Počet stran: 384

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

2 komentáře:

  1. Ell: Tahle kniha vypadá skvěle :) Nevíš, jaké nakladatelství se ji rozhodlo na podzim vydat v čj? Abych mohla netrpělivě vyhlížet ;) Krásná recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydá jí Ikar někdy v říjnu. https://www.knizniklub.cz/knihy/238406-the-hating-game.html

      Vymazat