Under Rose-Tainted Skies


Norah už několik let nevyšla ze svého domu. Trápí jí OCD a fobie snad ze všeho. Moc by si přála jít ven, mít přátelé, jít na vysokou, cestovat. Její situace jí to však nedovoluje. Jednoho dne, při snaze vystrašit ptáka za oknem, spatří zcela nového kluka. Kluka, který se zrovna nastěhoval naproti. Lukovi se Norah od prvního pohledu moc líbí a tím jedním setkáním přes okno to rozhodně neskončí. 

O Under rose-tainted skies jsem dosavad neslyšela a bez jediného zaváhání jsem se do ní začetla. Norah je zcela obyčejná dívka, se kterou se mnozí z nás dokáží sžít. Její příběh je tak realistický a oči-otevírací. Přes všechny její fobie je však Norah velmi vtipná a sarkastická hrdinka, díky které jsem se často smála. Její snaha zbavit se svých nemocí byla očividná. Tolik si přála být opět tou dívkou, kterou bývala, chodit ven, na party, mít přátelé a také přítele. 

Příchod Luka na scénu bylo to nejlepší do se mohlo Norah přihodit. Ačkoliv ihned nevěděl, čím si Norah prochází, tak se k ní choval ohleduplně a na nic si nehrál. Způsob, kterým autorka Luka vykreslila, je bezesporu úžasný. Maličko klišé, ale stejnak super. Co jiného také čekat v knize o holce a klukovi od vedle. 

Vžít se do kůže Norah, bylo snadné. Čtenář s ní pak prožívá všechny trable i pěkné chvilky. Objevily se i momenty, kdy jsem se sama v Norah tak trochu viděla. Není se tak čemu divit, že na mne kniha zapůsobila. 

Ačkoliv jsem se téhle knihy trochu bála, tak jsem na konec opravdu mile překvapené. Under rose-tainted skies je nesmírně milá a vtipná kniha, u které jsem se velmi bavila. Zároveň se zaobírá tématem, které je dost aktuální a ne každý jej bere v potaz. Je jedno, jestli je vám náct nebo o něco víc, jestli jste holka nebo kluk. Tahle knížka by neměla nikomu uniknout. Je totiž zatraceně dobrá. 

Za recenzní e-knihu děkuji serveru netgalley.com

Název: Under rose-tainted skies
Série: Samostatná kniha
Autor: Louise Gornall
Datum vydání: 3. ledna 2017
Počet stran: 320

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

Žádné komentáře:

Okomentovat