Zářijové knižní přírůstky


V září se mi do rukou dostalo šest velice zajímavých knih a jeden průvodce. Začnu třeba hned ním. Miluji cestování a New York je na mém wishlistu už opravdu dlouho. Ráda bych se konečně odhodlala a toto město navštívila a tak jsem si bezmyšlenkovitě koupila průvodce New York od Marca Pola. 

Dála jsem sáhla po aktuálně celkem velkém hitu ze zahraničí - knize The thousandth floor od Katharine McGee. Kniha co nevidět vyjde i v češtině s anglickou hardbackovou obálkou, které je dokonce snad milionkrát hezčí než tato žlutá. Já však chtěla spíše paperbackovou verzi v angličtině. Druhou a poslední knihou v angličtině tohoto měsíce je kuchařka Tanya Bakes od skvělé britky Tanyi Burr. Je to snad ta nejkrásnější kniha plná pečení, kterou jsem kdy viděla. Rainbow case budu velmi brzo péct. 

Zbytek knížek je překvapivě celý v češtině. Moc se těším na Pomstu a rozbřesk od Renée Adhied. Doufám, že to není jen krásné obálka, ale že si užiji i její obsah. Dále tu pak mám knihu od Jennifer L. Arnemtrout Navždy a věčně. Vůbec nevím, co je to za knihu, ale její autorku mám moc ráda a tak jí dám šanci. Sůl moře od Ruty Sepetys jsem si musela přečíst! Je to skvělá kniha. Jak jinak, že? Tento víkend jsem si jí navíc nechala podepsat a jsem tak neskutečně spokojená. A na konec tu je kniha od herce Chrise Colfera Země příběhů. Tuhle knihu jsem si stejně jako Pomstu a rozbřesk chtěla přečíst v angličtině, ale nějak z toho sešlo. Takže se do ní nyní mohu pustit v češtině. 

Jaké knížky jste si pořídili vy? Pochlubte se! Nebo máte nějaký tip na knížku. která by se mi mohla líbit? Budu velice ráda za každý tip. 

Knihy v angličtině zakoupíte na Book Depository

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

6 komentářů:

  1. Krásné novinky, také jsem neodolala Rutě Sepetys a chystám se na Pomstu a rozbřesk :) Všechny knížky si užij a měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pomstu a rozbřesk jsem včera dočetla a za mě naprostá pecka, kam se hrabe Jiskra :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc ráda slyším. Jiskru jsem asi po první kapitole musela odložit.

      Vymazat
  3. Vážně vyjde Thousandth Floor v češtině? Kdo ji vydává? :O Jinak skvělé přírůstky, zvlášť Sůl moře ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyjde u Egmontu už 24.10. http://www.egmont.cz/tisici-patro/

      Vymazat
  4. The thousandth floor som si na môj TBR zoznam na Goodreads pridala tak dávno, že už ani neviem o čom to má byť. Asi najvyšší čas sa na to znova pozrieť :D

    OdpovědětVymazat