Co přinese rok 2017?


Již tradičně jsem několik uplynulých dní strávila zjišťování informací o připravovaných knihách v roce 2017. Zcela jistě mohu říct, že se už v tuto dobu připravují stovky knih. Kam se hrabe letošní rok. Ten nadcházející bude knižně dosti nadprůměrný. Snažila jsem se proto vybrat jen několik mých absolutně top knih. Teď se můžeme společně zasmát, protože vybrat "jen pár" knih prostě nejde. 

Vydání knihy Wayfarer se už blíží! Díky bohu. Jde o pokračování příběhu o cestování v čase The passenger (Pasažérka), která byla naprosto skvělá. This savage song mě sice příliš neoslovilo, ale přeci jen dám jejímu pokračování s názvem Our dark duet šanci. Třeba budu mile překvapena. Because You Love to Hate Me je soubor povídek, pro které se spojili oblíbení spisovatelé a blogeři. Netuším, co z toho vznikne, ale jde o velmi zajímavý koncept. Příběhy z pera Sary B. Larson patří mezí mé oblíbené a tak věřím, že tomu nebude jinak u knihy Dark breaks the dawn


Už dlouho mne nezaujala dystopie tak, jako The continent. Akorát jsou prvotní recenze nepříliš pozitivní, tak nevím, nevím. Rozhodně dám ale knize šanci. Knihu Red queen zbožňuji. Druhý díl jsem si ještě nestihla přečíst, ale na třetí King's cage si již brousím zuby. Četli jste již něco o skřítcích/skřetech? Já ne a proto se těším na fantasy příběh Wintersong. Blood rose rebellion si chci přečíst už jen kvůli obálce. Navíc jde o příběh ve stylu Red queen, takže proč ne. 


Frostblood vydá příští rok CooBoo, ale já se do ní chci pustit ještě v angličtině. Od Cory Carmack jsem četla už několik knih a vždy se mi ohromně líbily. Těším se proto na její nejnovější knihu Roar. Mojí nejočekávanější knihou je beze sporu A court of wings and ruin. Nedočkavě už odpočítávám dny do vydání. Nutně potřebuji další porci Rhysanda. Šanci dám i knize The wish granter. První kniha v sérii The shadow queen byla zajímavá, ale celkově nic moc. Druhý díl ale představuje zcela nové pohádkové převyprávění a to příběh o Rampelníkovi. 


Příběhy o dívkách, které nikdy královnami neměly být nebo nechtěly jsou asi dost populární. Další takovou knihou je Long way she reign. Samozřejmě si nenechám uniknout nejnovější knihu Veronicy Roth Carve the mark, Zní megažůžasticky. O Wonder Woman jsem se dozvěděla teprve včera a ihned měla jasno, že si jí musím přečíst. Poslední mojí velmi očekávanou knihou je Midnigh jewel, pokračování knihy A glittering court. 

Lucie

Knihomolka, studentka, milovnice kávy, seriálů a cestování.

3 komentáře:

  1. Je na čase, abych zase začala číst, dost mi toho uniká :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, dneska jsem se pustila do vlastního průzkumu ke článku, který na blog chystám. Dostala jsem se sotva do poloviny roku a už jsem měla popsanou celou stránku v sešitu. :D Pak jsem si dala pauzu. Příští rok těch knížek bude fakt ohromné množství a já vážně netuším, jak to udělám, abych se dostala aspoň k polovině. :D
    Z tvého výběru se těším na ACOWAR, Wonder Woman a určitě omrknu i Roar. :)

    OdpovědětVymazat