Kath's world of books 2.0

12/02/2016


Už měsíc jste si nepřečetli nic nového. Žádnou recenzi ani tipy. Nebudu lhát o tom, že jsem nepřemýšlela, že bych skončila. říjen a listopad byly měsíce, kdy jsem v psaní a blogování neviděla žádnou pointu a nebavilo mne to. K tomu se nahromadila škola, psaní absolventské práce, brigáda a seriály (nemohu si pomoci, jednoduše je zbožňuji). KWOB jsem ale založila už před téměř sedmi lety a na to, skončit s něčím takovým, nemám odvahu. Myslím, že bych brzy litovala.

A tak jsem si udělala přestávku. Trochu delší, pravda. Bylo to ale nutné. Potřebovala jsem zjistit, zda jde jen o můj momentální pocit nebo už v tom opravdu nevidím tu stejnou zábavu a koníček jako dřív. Měsíc a kousek ale ukázal, že jsem jen pouze potřebovala vydechnout, nepsat recenze jen proto, že musím a také najít znovu nadšení a motivaci. 

Motivaci už mám. Nadšení také. Nápady na něco nového sice ještě nepřicházejí, ale to vůbec nevadí. První změnou je vzhled webu. Jde o krok, který mně vždy neskutečně namotivuje a nastartuje. Nové rozvržení a nové barvy. Ano! Byla to potřeba. 

Prosinec bude patřit novému rozjezdu a já věřím, že se mi to povede. 

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Vas blog mam moc rada, a ctu kazdy clanek. To byla by skoda, kdybyste skoncila(((

    OdpovědětVymazat