Říjnové a listopadové knihy

12/10/2016

Dalo by se říct, že jsem si udělala Vánoce už v uplynulých dvou měsících. 33 je počet nových knih, které si za tu dobu našly cestu do mé knihovny. Průběžně se snažím zbavovat se starších knih, které již nechci, a jak tak koukám, tak se mi to vůbec nedaří. Tak či onak, tohle jsou ony. 


Illuminae (recenze)  a Stránky světa jsem si odnesla ze knižního festivalu Humbook. Mrazivý oheň (recenze) již vlastním a četla jsem, ale přemohla mne slabá chvilka a pořídila si jí i v češtině. Geek girl vypadá děsně cute a Rozkaz zabít byl v podstatě nutnost, musela jsem si doplnit sérii. 


Knihu o Dash a Lilly jsem četla teprve letos a líbila se mi, proto jsem neváhala a sáhla po novince The twelve days of Dash & Lilly. Ani nevím, proč tu mám Nerve. Film jsem neviděla a ani se mi vůbec nezamlouvá. Asi doufám, že kniha bude lepší. Stealing snow byla jasná volba. Miluji pohádková převyprávění. Red rising jsem si ještě přečíst nestihla, ale i přesto tu mám dvě zbylé knihy Golden son a Morning star. První knihu o Magnusovi Chaseovi mám momentálně rozečtenou a je super. Rovnou jsem si tak přibrala i pokračování Magnus Chase and the hammer of Thor


Jistě víte, jak moc miluji seriály. A tak mě vždy nadchne, když se objeví kniha na motiv jednoho z mých nejoblíbenějších, který není jen obyčejné převyprávění onoho seriálu. V případě knihy The librarians and the lost lamp jde o úplně nový případ, který se knihovníci snaží vyřešit. Videa z youtube kanálu ASAP science miluji a stejně tak i jejich stejnojmennou knihu. Za pořízením převrácené knihy Twilight stála téměř 60% sleva na book depository. The literature book je kniha, po které si jistě budu chtít přečíst bambilion dalších. 


Sbírka komiksů Dospělost je mýtus je skvělá. Přečetla jsem jí asi za patnáct minut a neskutečně se u ní bavila. Netušila jsem, že to řeknu, ale dala jsem šanci knihám Six of crows a jejímu pokračování Croocked kingdom. Konečně vyšla třetí kniha Zoe Sugg Girl online going solo. Cecelie Ahern píše skvěle a tak mi neunikla její nejnovější kniha Lyrebird. Víte, že Stephenie Meyer napsala novou knihu? Jmenuje se The chemist a vypadá skvěle. Fantastic beasts and where to find them jsem si pořídila ihned po shlédnutí filmu, který se nevýslovně povedl. Vampire academy. To nepotřebuje žádný komentář. Vůbec netuším, o čem Seznam mrtvých je, ale napsala ho Jennifer Armentrout, takže za mě ano.


Tradičně proběhl dobročinný knižní bazar pořádaný několika nakladatelstvími z Albatrosu. Sice jsem si nešla pro nic konkrétního, ale odešla jsem hned se devíti knihami - Doodling for dog people, The thing about truth, Audition, The two of us, A year without autumn, Vanishing girls a The clockwork scarab. Ještě jsem si přinesla knihy Kings and queens of England a The history encyclopedia

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ten druhý díl Magnuse bych měla dostat k Vánocům. Jestli to teda dorazí. :D
    Jo a na ten scénář k Fantastickým zvířatům také čekám, než dorazí. Snad příští týden. Doufám. Hrozně se na to těším. :D :)
    Hm... Hádám, že Grisha se ti nelíbila? Proto jsi neplánovala dát Six of Crows šanci? Jestli to tak je, tak musím říct, že je dobře, že jsi se rozhodla pro opak! :D Já jsem si Grishu vlastně přečetla jen a pouze kvůli SoC. Po Grishe bych to nečekala, ale SoC fakt stojí za to! Tak držím palce, aby se ti to líbilo. :)
    Každopádně hezká kupička! Já teď spíš čekám, co dostanu k Vánocům a až pak budu kupovat nové knížky (a také podle toho, kolik peněz mi po Vánocích vůbec zbude :D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Shadow and bone se mi fakt nelíbilo, takže mě k nové sérii nic netáhlo, jenže ze všech stran slýchám jen to dobré. :) Tak to zkusím.

      Vymazat
  2. 33 knih za dva měsíce? A to jsem myslela, že já nakupuji hodně knih :D Docela se mi ulevilo :)

    OdpovědětVymazat